23 Haziran 2015 Salı

Let The Dragon Ride Again On The Winds Of Time!

Dont Panic!


Merhaba! İlk blog gecenin ortasından çıkıp geliyor. Adım Can, 23 yaşındayım İTÜ maden mühendisliğinden (neredeyse) mezun oldum. Küçüklükten beri gelen bir fantastik kitap merakım var ve birçok da seri okudum. Harry Potter, LOTR, Wheel of Time, Hitchhiker's... ve Warcraft serisinin tüm kitapları gibi şeyler işte. Biraz mainstream ama bi yerden başlamak lazım.
Thats me!

 Blog yazmak istememdeki asıl amaç okuduğum kitapları burada yorumlayıp aldığım keyfi sizlerle paylaşmak. Tabi bu sayede daha keyifli hale geleceğini de umuyorum bu okuma işinin. Çünkü birazdan anlatacağım bu Wheel of Time serisinin tuğla gibi kitapları bir yerlerde konuşulmayınca unutuluyor ve unutmak istemiyorum. Gidip dağa taşa derdimi bağıracağıma yazmak istedim. Tabi bu yazılar kitabı okumuş insanların daha çok ilgisini çekecek şeyler olacaktır ama az spoiler içeren şeyler yazmak istiyorum ki buradan okuduklarınızla belki seriye başlarsınız ve bloglarıma yorumlarınızla katkıda bulunursunuz!
Zaman içinde başka kitaplar hakkında ve diğer konularda da yazılar yazmak istiyorum ama blogun asıl ve ilk konusu Wheel Of Time serisi olacak bilginize! 
Şimdiiii bu güzel seri 14 ciltten oluşuyor her biri de ortalama 1000 sayfa diyebiliriz. Yazarı Robert Jordan üstadımız çok güzel bir anlatım diline ve mükemmel betimlemelere sahip. Daha bugun 6. cildi bitirdim. Kitabın sonu beni şoklara soktu ama 6. cilt bizim çoook sonraki konumuz olacak. Planladığım şey şu şekilde 1. kitaptan itibaren kitabın her bölümünü adım adım yorumlayarak tüm seriyi taramak istiyorum. Çok vakit alacağı aşikar ama keyif alarak yapacağıma eminim. 
Kimi zaman tek bölüm yorumu kimi zaman birden çok bölüme birden yorumlar olabilir gidişe göre artık yavaş yavaş göreceğiz. 

İlk blog acemilikleri görmezden gelirsen lütfen :) Tüm yorumlara, önerilere sonuna kadar açığım ve yazıyı okuduysanız yorum yaparsanız çook da mutlu olurum. 

Sağlıcakla!

2 yorum:

  1. Heyecanla bekliyorum. Tüm detaylarıyla tâkibe alacağımdan emîn olabilirsin. Şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler basgan. Yeni postlar gelsin ama arayı açma :)

    YanıtlaSil